lassal Startet 7.August.2009 Del på Facebook Startet 7.August.2009 (redigert) Er det noen her som er noen konkrete erfaringer eller synspunkter vedrørende kjøp av Fairline 43/46 Phantom 2000-2005 mod, dvs det nyeste karosseriet. Ser det ligger slike tett oppunder og rundt 3 millioner og at de fleste ser ut til å være bra utstyrte. Riktignok er et par av de importbåter, men det spiller vel ingen rolle? Enkelte 46' leveres også med akterkabin, vil det være en fordel? Hvordan blir det med stuerom, antar nemlig at generator er plassert der hvor akterkabinen blir? Hvordan er sjøegenskaper og plassforholdene om bord? Er det holdbare båter eller må jeg anse å koste på mye reperasjoner? Hva foretrekkes av Penta TAMD 74 eller caterpillar motorer? Synspunkter vedrørende båten mottas med stor takknemlighet. Redigert 7.August.2009 av Saltkjelen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 ligger en 46 2001 mod til 2.750.000.synes jo å være ett godt kjøp.utrolig fine båter ihvertfall! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
lassal Svart 9.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2009 Ja, det står endel rimelige slike. Er det bare søppel eller hvordan er det? Rart ingen har noen synspunkter eller erfaringer med konkret båt... Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 9.August.2009 Del på Facebook Svart 9.August.2009 De er fantastisk nydelige da. Skikkelig fint snitt på de. Ikke avskrekkende priser heller. Mye båt for pengene. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 9.August.2009 Del på Facebook Svart 9.August.2009 Ja, det står endel rimelige slike. Er det bare søppel eller hvordan er det?Rart ingen har noen synspunkter eller erfaringer med konkret båt... er vel ikke så rart.det er ikke alle som har råd til en båt av ett slikt kaliber.jeg har det hvertfall ikke. men før jeg er 40 år,har jeg lovet meg selv at jeg skal ha en båt tettoppunder de magiske 50 av nyere dato..det hadde vært livet det! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Bitteliten Svart 9.August.2009 Del på Facebook Svart 9.August.2009 sjekk det elektriske anlegget. Engelskmenn har en tendens til å ha sin egen oppfatning av +, - og jord.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.