Jump to content

Erfaringer med Fairline 43/46 Phantom?

lassal

Recommended Posts

Er det noen her som er noen konkrete erfaringer eller synspunkter vedrørende kjøp av Fairline 43/46 Phantom 2000-2005 mod, dvs det nyeste karosseriet. Ser det ligger slike tett oppunder og rundt 3 millioner og at de fleste ser ut til å være bra utstyrte. Riktignok er et par av de importbåter, men det spiller vel ingen rolle? Enkelte 46' leveres også med akterkabin, vil det være en fordel? Hvordan blir det med stuerom, antar nemlig at generator er plassert der hvor akterkabinen blir?

Hvordan er sjøegenskaper og plassforholdene om bord? Er det holdbare båter eller må jeg anse å koste på mye reperasjoner? Hva foretrekkes av Penta TAMD 74 eller caterpillar motorer? Synspunkter vedrørende båten mottas med stor takknemlighet.

Redigert av Saltkjelen (see edit history)
Ja, det står endel rimelige slike. Er det bare søppel eller hvordan er det?

Rart ingen har noen synspunkter eller erfaringer med konkret båt...

er vel ikke så rart.det er ikke alle som har råd til en båt av ett slikt kaliber.jeg har det hvertfall ikke.

men før jeg er 40 år,har jeg lovet meg selv at jeg skal ha en båt tettoppunder de magiske 50 av nyere dato..det hadde vært livet det!

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...