Aquadoren Startet 8.August.2009 Del på Facebook Startet 8.August.2009 (redigert) Leser i manualen at EDC-enheten leser både turtall, ladetrykk og ladeluftstemp fra motoren. Burde vel være grei sak å få dette ut av EDC-enheten til visning i instrumentpanelet da? Noen som har dette? Turtall har jeg, en visning av trykk også, er dette oljetrykk eller ladetrykk? Redigert 8.August.2009 av Aquadoren (see edit history) Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
hermansen Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 (redigert) Du kan benytte Volvo sitt eget EDC Display. Det kobles enkelt til. Ellers viser standardinstrumentene vanntemp, oljetemp og oljetrykk. /Øystein Redigert 8.August.2009 av hermansen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 8.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2009 (redigert) Jeg mangler oljetemp i min båt. EDC displayet så flott ut ,.......men for en pris for et display...noen som har en havarert motor med et display til overs som de ønsker å selge til en fornuftig pris? Redigert 8.August.2009 av Aquadoren (see edit history) Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.