Mastiff Startet 10.August.2009 Del på Facebook Startet 10.August.2009 Jeg har ikke hatt ute båten på to sesonger (ja da, ja da...tiden har bare ikke strukket til). Har heller ikke vært på hytta i Mandal. Men i høst kunne jeg tenkt meg å ha den på en plass i Risør sentrum (og det er ganske mange plasser der), hvis det var mulig å låne en, for å drive litt krabbefiske. Hummer slipper jeg uti igjen, jeg liker faktisk krabbene bedre! Med riktig tilbehør, selvsagt: Er det noen som har en plass de ikke skal bruke i høst, eller kjenner noen som har det? Man kan jo alltids håpe... Gjerne en som kan tas i bruk om ikke så lang tid. Fellesferien og alt det der er jo over nå. Er det forresten noen gode fiskeplasser for krabbe i nærheten av Risør sentrum? Jeg har jo mine faste plasser i Mandal, men det blir litt vel langt å kjøre... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 10.August.2009 Del på Facebook Svart 10.August.2009 Hvor lang og bred er båten? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Mastiff Svart 10.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2009 16 fot Askeladden 475 skjærgårdsjeep. 190 cm bred ifølge produsenten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.