Sydnes Startet 11.August.2009 Del på Facebook Startet 11.August.2009 Hei Jeg er mangeårig "leser" på Båtplassen og finner ut av det meste ved å søke på forumet. Takk til alle ivrige debatanter! Jeg har en Windy 25 mirage med Kad300, og det lekker nå diesel fra 2 av dysene. Det er ikke mye men nok til at det blir litt grisete rundt dysene. Jeg trodde først det var messing pakkningene hvor rørene er koblet til, men har skiftet disse uten at det hjalp. Jeg har konkludert med at lekasjen da kommer fra dysene, men vet ikke helt hvordan dette er satt sammen...., og om jeg kan fikse det selv! Noen som har hvert borti samme problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Sydnes Svart 11.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2009 Ingen som har hatt samme problem? Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 (redigert) Hei. Jeg fikk og en lekkasje rundt dysene på min KAD 44 etter ventiljustering(dyse nr 3).. Håper noen kjenner til dette, så jeg får fikset det. Om ikke må jeg ringe og klage, og nå om dagen har vel disse båtmekanikerene nok og gjøre.. Mvh Henboe Redigert 11.August.2009 av henboe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 kansje det hjelper å teite de litt til? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Windy37GM Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 De kobberringene som følger med fra Volvo alt. er reservedel er for store. Vi byttte til noe trangere på min forrige KAD44, vips problem borte. Visstnok en kjent greie at de må monteres pinlig nøye i senter, hvis ikke lekker de. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sydnes Svart 11.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2009 De kobberringene som følger med fra Volvo alt. er reservedel er for store. Vi byttte til noe trangere på min forrige KAD44, vips problem borte. Visstnok en kjent greie at de må monteres pinlig nøye i senter, hvis ikke lekker de.mvh Bavaria32sport OK, jeg har nok ikke hvert så nøye med at ringene måtte vært 100% i senter, så det kan jo være en løsning. Har du noe dimensjon på de nye kobberringene du fikk tak i ? mvh Sydnes Sitér dette innlegget Link to post
Sydnes Svart 29.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2010 Løfter denne tråden igjen, for å innformere om at lekasjen kom fra foringen/pakkningen hvor dysen går igjennom toppdekselet. MVH Sydnes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.