Dateline-bikini Startet 11.August.2009 Del på Facebook Startet 11.August.2009 Hei har en 90 hk Johnson V4. Hadde først problemer med og få starte, og etter mye om og men byttet jeg starter. Og det var feilen. Når jeg skulle sette den på vannet og kjøre ville ikke båten gjøre mere en 6-7 knop enda jeg hadde full gass, har sjekket at den går på alle 4, og sjekket alt som har med gass wire og gass arm og gjøre. Men før vi fant ut hva feilen var første gang prøvde faren min og pompe luft inn i en ventil, er ikke sikker på hva det er legger ved en link her. Om noen vet hva den er og hva den gjør så ver snill og si i fra =) http://i67.photobucket.com/albums/h304/Sco...0Sale/ob002.jpg Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Vansklighter med Johnson v4 93 modell. . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Lillestrøm Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 Bildet viser primer/choke. Hva blåste han med? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Dateline-bikini Svart 11.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2009 Sykkelpumpe et par drag . Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Dateline-bikini Svart 11.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2009 Noen som har en anelse om hva problemet kan være i det hele tatt ? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Birchwood 320 Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 Den rød dingsen er manuel eller el choke. Står den rett?? Spyler den inn bensin om den står på manuel?? Bare forslag. Får du turtall i neutral?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post Share on other sites More sharing options...
Bernt Svart 11.August.2009 Del på Facebook Svart 11.August.2009 Ventilen er til å konservere motorn; man får kjøpt konserverings spray med gjenger som paser på ventilen da er det bare å spraye på mens motorn går seg tom for bensin. Det hjelper lite å pumpe luft inn der. Den røde spaken er manuell shoke: du vrir den frem og til bake noen ganger å lar den stå motsatt av bilde til du får start så tilbake i lengde retning med den sorte runde. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.