Jump to content

Johnson v4 1993, alt for lav ytelse, maks 7 knop..


Dateline-bikini

Recommended Posts

Hei har en 90 hk Johnson V4.

 

Hadde først problemer med og få starte, og etter mye om og men byttet jeg starter. Og det var feilen.

 

Når jeg skulle sette den på vannet og kjøre ville ikke båten gjøre mere en 6-7 knop enda jeg hadde full gass, har sjekket at den går på alle 4, og sjekket alt som har med gass wire og gass arm og gjøre. Men før vi fant ut hva feilen var første gang prøvde faren min og pompe luft inn i en ventil, er ikke sikker på hva det er legger ved en link her. Om noen vet hva den er og hva den gjør så ver snill og si i fra =)

 

http://i67.photobucket.com/albums/h304/Sco...0Sale/ob002.jpg

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Vansklighter med Johnson v4 93 modell. . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'
Link to post
Share on other sites

Ventilen er til å konservere motorn; man får kjøpt konserverings spray med gjenger som paser på ventilen da er det bare å spraye på mens motorn går seg tom for bensin.

 

Det hjelper lite å pumpe luft inn der.

 

Den røde spaken er manuell shoke: du vrir den frem og til bake noen ganger å lar den stå motsatt av bilde til du får start så tilbake i lengde retning med den sorte runde.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...