Jump to content

Rengöring dieseltankar Neptim 8000


Sunrise222

Recommended Posts

Tror ikke det er inspeksjonsluker i tankene orginalt.

På min båt tar jeg ut hyllene og bunnen av det store bakerste pentryskapet. Da får jeg direkte tilgang til toppen av babord tank hvor det er satt inn en stor luke.

Den andre tanken har en skillevegg på midten, så her har jeg to luker. I den midterste sittebenken i hovedcabin, under vinduet, tar jeg bort sitteputa og luka under denne. Da få jeg tilgang til bunnen av båten på styrbord side av motoren. I dette rommet ligger den fremste delen av styrbord tank hvor det er satt inn en inspeksjonsluke.

Den bakre delen av denne tanken når jeg fra aktercabinen. Da tar jeg bort luka bak ryggen på salongen for å få tilgang til det lille rommet hvor føtterne skal være når denne salongen er gjort om til seng. I bunnen av dette rommet er det laget en luke i plasten. under denne er toppen av den bakre dele av tanken med en inspeksjonsluke.

Vet ikke om min forklaring ble så forståelig...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...