ErlendB Startet 13.August.2009 Del på Facebook Startet 13.August.2009 Heisannoghoppsanogfaderullandei! Jeg har lett høyt og lavt, fra interwebbnettet til biblioteket, båtfolk, fra poopen til hekken og alt innafor dalstrøka aktenfor tvers, men jeg har ikke hatt hellet med meg så langt. Den gamle Sjømannen min trenger sårt en grundig overhaling og nytt interiør, så jeg er på jakt etter tegninger og maler til innredningen til denne. Slikt som det er i dag, viser tegn til litt for mye "hjemmemekk", og derfor har jeg et stort ønske om å lage orginalinredning slik som det var fra byggesettene som ble levert med båten. Er det noen her på baatplassen.no som har den minste idè på hvordan dette kan skaffes tilveie, eller noen andre smarte tips (utenom å bare bygge etter fantasien-prinsippet) på hvordan jeg kan få tak i dette? Det hadde vært en drøm å få tak i det! Takker erbødigst for alle tips og råd! Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Gerhard Svart 13.August.2009 Del på Facebook Svart 13.August.2009 Vi har jo tegninger og brosjyrer i vårt eget dokumentarkiv. Men du trenger kanskje mer detaljert? Her i vårt eget dokumentarkiv Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
ErlendB Svart 13.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2009 Ja, det jeg er ute etter, er rett og slett de tegningene og malene som ble levert med selvbyggersettene. Jeg har allerede laget krybbe etter den tegningen som lå i arkivet, gikk kjempebra med noen små modifikasjoner. Står som et fjell der. Som nevnt, det å kunne bygge helt nytt etter mal som ble levert, hadde vært genialt.. Sitér dette innlegget Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.