Jump to content

Maler/tegninger til Sjømann22- noen som vet?

ErlendB

Recommended Posts

Heisannoghoppsanogfaderullandei! :smiley:

Jeg har lett høyt og lavt, fra interwebbnettet til biblioteket, båtfolk, fra poopen til hekken og alt innafor dalstrøka aktenfor tvers, men jeg har ikke hatt hellet med meg så langt. Den gamle Sjømannen min trenger sårt en grundig overhaling og nytt interiør, så jeg er på jakt etter tegninger og maler til innredningen til denne. Slikt som det er i dag, viser tegn til litt for mye "hjemmemekk", og derfor har jeg et stort ønske om å lage orginalinredning slik som det var fra byggesettene som ble levert med båten.

Er det noen her på baatplassen.no som har den minste idè på hvordan dette kan skaffes tilveie, eller noen andre smarte tips (utenom å bare bygge etter fantasien-prinsippet) på hvordan jeg kan få tak i dette?

Det hadde vært en drøm å få tak i det! :saint:

Takker erbødigst for alle tips og råd!

Medlem av *Walter_S Fanklubb*

________________________________________________________________________________

1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går...

Ja, det jeg er ute etter, er rett og slett de tegningene og malene som ble levert med selvbyggersettene. Jeg har allerede laget krybbe etter den tegningen som lå i arkivet, gikk kjempebra med noen små modifikasjoner. Står som et fjell der.

Som nevnt, det å kunne bygge helt nytt etter mal som ble levert, hadde vært genialt.. :yesnod:

Medlem av *Walter_S Fanklubb*

________________________________________________________________________________

1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...