Living Colour Startet 13.August.2009 Link til dette innlegget Startet 13.August.2009 (redigert) Hei!! Jeg har kjøpt min første båt... Det er en Askeladden 515 Freestyle med 90 hk Mercury. Det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen tips om hvordan kontrollboksen bør stå, når jeg starter. Skal kontrollboksen stå "rett opp" uten gass, eller ....? For å starte må jeg også trykke nøkkelen helt inn for å få choke. Blir glad for alle tips ang oppstart.. Redigert 13.August.2009 av Living Colour (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 For at ikke tråden din skal bli stengt, bør du gjøre emnetittelen mer beskrivende, og det fort som fy... Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hei!! Jeg har kjøpt min første båt... Det er en Askeladden 515 Freestyle med 90 hk Mercury. Det jeg lurer på er om noen kan gi meg noen tips om hvordan kontrollboksen bør stå, når jeg starter. Skal kontrollboksen stå "rett opp" uten gass, eller ....? For å starte må jeg også trykke nøkkelen helt inn for å få choke. Blir glad for alle tips ang oppstart.. (Når du sier kontrollboksen,regner jeg med det er hendelen)Hendelen skal stå i fristilling. Sitér dette innlegget Link to post
Living Colour Svart 13.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Takk..., er det riktig nå? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 (redigert) Takk..., er det riktig nå? Velkommen til forumet! Redigert 13.August.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Living Colour Svart 13.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Tusen takk!! Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hei og velkommen, så ikke at du var ny bruker med en gang... Du bør helst ha med type motor osv også. Kan bli litt firkantet her inne noen ganger Sitér dette innlegget Link to post
Living Colour Svart 13.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 ok, .. jeg skal sette igang med en gang. he, he. takk for nybegynner tips!! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Du lærer motoren din å kjenne etter noen starter. Hadde en 50Hk Merc og det var sjelden jeg trengte å bruke choke. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Retox_93 Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hei. det er vel forskjell til motor til motor. Min 25 hk tohatsu måtte e choke i et par sekunder og dra i snora. Kontrollboksen var på fri uten speed. Du må nesten bare finne ut å motoren liger :P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.