Superkul Startet 13.August.2009 Link til dette innlegget Startet 13.August.2009 satt og funderte på tilt/heis av drevet det er 3 knapper - 1 opp 1 ned og en det står heis (tror jeg det var) må jeg holde opp og heis samtidig for å kjøre/tippe drevet opp?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
edo Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Den siste knappen må du holde inne dersom du skal kjøre drevet helt opp (beach), drevet må da bare beslastes med motoren på tomgang. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Superkul Svart 14.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Den siste knappen må du holde inne dersom du skal kjøre drevet helt opp (beach), drevet må da bare beslastes med motoren på tomgang. jepp men skal jeg holde opp og den siste samtidig???? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
edo Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Ja, for å kjøre drevet helt opp må jeg holde inne den tredje knappen og "opp" samtidig, når drevet er helt oppe er det bare å kjøre ned på vanlig måte Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Superkul Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 oki - da skal jeg prøve det - takk for tips Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Brigg Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Den siste knappen må du holde inne dersom du skal kjøre drevet helt opp (beach), drevet må da bare beslastes med motoren på tomgang. NB: Når drevet kjøres opp over 'beach'-posisjon må motoren være stoppet. Med motoren i gang er det stor sjanse for skade på knutebelg. Det finnes en instruksjonsbok i dokumentarkivet som beskriver betjeningen av powertrimmen. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Superkul Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 (redigert) jeg finner ikke den instruksjon i arkivet jeg finner rep bok og dele bok men ikke noe om bruken jeg regnet nesten at det må vises forsiktighet men trodde det slet veldig på knuta?? og ikke selve belgen?? det er så grunt utfor brygga mi ved lav vann Redigert 15.August.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Ally Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 I instruksjonsboka for VP 31-43 serien står det maks. turtall 1000 rpm i beach-området. Det står i instruksjonsboken at beach-området skal benyttes i grunne farvann og der hvor man er usikker på bunnen. Jeg har gjort dette i alle år og ikke fått noen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Jeg har også kjørt med dreva helt oppe, men motorene kun på tomgang. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Superkul Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 høres bra ut - di gangene det er veeldig lav vann heiser jeg det opp i glide fart mot brygga/båsen min jeg tar det ikke helt opp uansett for da blir det elendig styring (erfaringer fra 18 dracoen) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.