beertrip Startet 14.August.2009 Del på Facebook Startet 14.August.2009 Hei Etter denne sesongen bare MÅ jeg bytte kalesje på min Rana 530HT. MEN, hvordan er knappetilpasningene på nye kalesjer til gamle båter ( selv om den er original fra produsent) ? Altså, hvis jeg bestiller en ny kalesje, vil denne passe til mine gamle fester/knapper ? (noen erfaringer fra originalkalesjer? ) Ved ny kalesje så slipper jeg å ta av kalesjen før den nye kommer. Alternativet er å få sydd en kalesje etter mål, men da må kalesjemakeriet ha min gamle kalesje , og de må demontere (splitte i sømmene) denne . ( kan jo ikke ha en demontert kalesje som reservekalesje noe jeg kunne tenkt meg) Erfaringer noen?? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 14.August.2009 Del på Facebook Svart 14.August.2009 (redigert) Jeg har fått ny kalesje, uten å levere inn den gamle. Kontaktet Leif Hübert eller Jens Sagen (er vel samme firma nå), som hadde mal til min kalesje. Jeg oppgav kun båttype. Det beste er vel kanskje å oppgi et nr på kalesja i tillegg, dersom du har dette. Min nye kalesje passet perfekt. Med en kurant båt som Rana som du har, skulle dette ikke være noe problem. Det står vel et produsentnavn på kalesja, hvis ikke så vet vel Rana hvem som laget den. Redigert 14.August.2009 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.