dosern Startet 29.Juni.2004 Del på Facebook Startet 29.Juni.2004 har en rana 16 med 2 metallplater på hver side av motoren.. de er ca 30*30cm og sitter montert slik at de stikker ut fra båten og ligger i vannflaten. hva slags effekt har egentlig disse? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Det høres virklig ut som om du har trimplan. De er til å trimme båten med, alså stabilisere den. De gir også bedre løft på hekken til båten. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
dosern Svart 29.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 så jeg vil merke stor forskjell om jeg fjerner de? ved at båten blir mere ustabil?? Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Jeg ville ikke fjernet disse trimplanene. De hjelper også båten og gå raskere i plan. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 så jeg vil merke stor forskjell om jeg fjerner de? ved at båten blir mere ustabil?? Båten vil nok bli mer ustabil ja, men om den blir mye mer ustabil vet man jo ikke før man har fjernet dem, men jeg ville latt de være der hvor de er nå. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
TommyJ00 Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Hei. Har selv hatt en rana 16 (490Sport) med en ny Suzuki 60hk firetakt som er MEGET tung. Jeg slet også med at båten pendlet opp og ned uansett om det var nesten flatt vann. De som har hatt båten din før har sikkert hatt det samme problemet, og satt på trimflaps. Hvis du ikke har en helt spesiell grunn til at du vil ta de av, ville jeg latt de sitte på. Er de fastmontert eller kan du justere de opp og ned? mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
dosern Svart 29.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 de sitter fastmontert.. da tror jeg nok at jeg lar de sitte på ja.. takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.