Jump to content

Marinisering av Volvo lastebilmotor

magnumlars

Recommended Posts

Heisann godtfolk!

No har det seg slik at eg har tilgang på ein Volvo 6-liters lastebilmotor (har stått i ein FL6) nærmast for ein slikk og ingenting. Huksar ikkje heilt i farten effekten på denne, men meinar det var rundt 200hk. Km-standen er ikkje meir en vel 200000km og eg kjenner bilen frå den var ny so eg veit at den har blitt godt passa på.

Er dette noko som lar seg marinisere? Min tanke var at muligens Volvo hadde denne motoren i marineversjon slik at dei nødvendige deler til eit slikt prosjekt kunne skaffast. No har eg ikkje noko spesifikk båt å sette motoren i, men det kan fort dukke opp :wink:

Har aldri gjort noko slikt før, men med ein jobb der eg har 6mnd fri i året treng eg noko å fylle fritida med!

Kva i korte trekk må gjerast for å tilpasse ein bil/lastebilmotor til båtbruk?

Kan ta med at eg er maskiningeniør og har i tillegg fagbrev som industrimekanikar. Eg jobbar som serviceingeniør i marinebransjen. Innbiller meg sjølv at eg ikkje skulle ha noko problem med å gjere ein slik operasjon, men gode tips og råd trengs som alltid :wink:

Kommer jo an på hvilken båt du skal ha motoren i. Det går mange sjarker og mindre sjøyter med slike motorer hvor det eneste som er gjort er og montere en kjølesløyfe under båten. Du må jo selvsagt i tilegg ha et gir som passer men det er lett og få tak i. TMD 60 er jo samme motoren.

Skal du derimot ha vidundret i en hurtiggående båt må du nokk i tilegg få tak i varmeveksler, olekjøler, vannavkjølt eksosmanefoyl, sjøvannspumpe OSV.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...