volvo power Startet 20.August.2009 Del på Facebook Startet 20.August.2009 Hallo. jeg har en evinrude 70 hk motor som jeg har tenkt å sette på en speedbåt.båten er på 15 fot og veier 100-150 kg og har v bånn som ender med mer rund bånn bak. den er smallere bak enn midt på også.er en solid båt med kraftig bak.beklager men aner ikke for type båt det er . motor er en 1978 mod med el start og powertrim.stammen på motoren er på 52-53 cm. men bak på båten er det bare 45 cm. går det ann å sette motoren rett på eller må jeg støpe om?? tror dere at den kan få litt fart på seg?litt over 40 knop hadde jeg håpet på. med vennelig hilsen volvo power. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.August.2009 Del på Facebook Svart 20.August.2009 Utenbordsmotor, lang eller kort stamme? tror dere at den kan få litt fart på seg? Sikkert, men du trenger nok ny propell med større stigning. Sitér dette innlegget Link to post
volvo power Svart 20.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2009 ok. har en smuggler 500 med denne motoren og den går dårlig. går veldig fint i plan men max fart var jeg ikke helt fornøyd med. er det eneste håpet isåfall for å få smugglern til å gå raskere er å få på noe nyere og større motor??for den begynner ikke å hoppe en gang når jeg tilter motoren maks høyt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.