frydenlundern Startet 30.Juni.2004 Del på Facebook Startet 30.Juni.2004 Hallo båtfolk! Bor i Osloområdet og har en aluminiumspropell til en 25 hk Yamaha som kunne trenge en avbalansering, noen her på plassen som kunne hinte om noen som gjør dette? Propellen har fått noen små hakk og riper etter dorging på litt for grunnt vann Takker for svar og god båtsommer alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Har nevnt i tidligere tråder alt PROPELLSERVICE i Sarpsborg er meget dyktige på dette til en bra pris. Gulde sider: http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkod...s.do&itemId=MUP Propellservice Besøksadresse Greåkerv. 123 1718 Greåker Telefon 906 62 095 mvh Tommy J. GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 1.Juli.2004 Del på Facebook Svart 1.Juli.2004 Skjerdens Mekaniske Verksted i Oslo er profesjonelle på området og har et meget godt rykte for bra arbeide + snille priser. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 25.April.2005 Del på Facebook Svart 25.April.2005 Hei! Jeg har en 180 hk Ford med Twindisc gear, når jeg setter båten i gear kommer det forholdsvis mye lyd fra området rundt gearet. Jeg tok av propellen, og lyden forsvant. Det var en del groe på propellen som jeg tok vekk, og det hjalp betraktelig. Lurer jo på om det skyldes ubalanse i propell eller slitte lager. Noen som har noen synspukter på det? Hvor i Oslo området er det mulig å få sjekket propellen? Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 25.April.2005 Del på Facebook Svart 25.April.2005 Du får vel gjort det her PROGRESS INGENIØRFIRMA AS Frysjaveien 33e Postboks 189 Kjelsås, 0411 Oslo Telefon: 22 02 79 00 Telefax: 22 02 79 01 E-post: post@progressing.no http://www.progressing.no Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 25.April.2005 Del på Facebook Svart 25.April.2005 Alternativt på Kampen: Skjerdens Mekaniske Verksted AS Rolf Hofmos g 18 0655 Oslo 22 19 41 50 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.