Jump to content

Hvem selger metallarmert dieselslange?

Popeye83

Recommended Posts

Jeg tror du får kjøpt de i de fleste TESS butikkene. Nå vet jeg ikke hvor i landet du er, men jeg fikk laget nye på Brekstad utenfor Trondheim tidligere i år når jeg byttet alle dieselslanger i min båt.

Husk også at du får klemt på nye endestykker samtidig. Det beste er å ta med de du skal bytte, så lager de nye etter mål av de gamle

Mvh

Pjolter

Redigert av Pjolter (see edit history)

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Det der er verdens verste møkkaslanger, styr klar. Bruk heller en vanlig slange sertifisert for diesel. Jeg hadde en mindre brann en gang for mange år siden. Grunnen til at brannen utviklet seg til det den ble, var at metallarmeringen varmet opp på grunn av varmen og ble som en varm veke for drivstoffet som lekket ut. Slike slanger burde være forbudt i bruk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...