Jump to content

Aquador, 25, 28 og 32 alle C, erfaringer ?

sharko

Recommended Posts

Har ikke erfaring med dem, bare vært og kikket på WA-modellene.

Synes 25foteren er bra. Ved å skyve bakre benk framover får man et godt fiskedekk :wink: . Men jeg føler de ligger høyt på prisnivået. En 25 WAe med 320hk diesel til 1,5 mille er jo litt.

Men alle Aquador-båtene er flotte.

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Jeg vurderte sterkt en 28 c sist jeg byttet båt. Kjempeflott finish, og proppfull av smarte løsninger.

Etter prøving så ble imidlertid konklusjonen negativ.

Fryktelig dyr, samt at ekstra teak etc. er stygt overpriset.

Trang.

Mye sjøstøy opp fra forcabinen. Dette skal visstnok være forbedret på nyere modeller.

Fine båter er det. Derom ingen tvil, men du bør overveie en nyere brukt til redusert pris.

Prøve kjørte en ny 25 WA med 320hk diesel. Etter 2nm orket jeg slettes ikke mer. Før denne turen var dette drømme båten for meg, men det snudde fort ja.

Vet ikke om det var en feil med motoren eller om det skal være sånn, men uansett så hadde en j...g høyfrekent lyd av noen slag. Innbiller meg at det kommer ifra turboen uten at jeg er sikker.

En annen ting er at jeg syntes sjø egenskapene ikke var god i forhold til prisen.

Men lekker båt er det.

Prøve kjørte en ny 25 WA med 320hk diesel. Etter 2nm orket jeg slettes ikke mer. Før denne turen var dette drømme båten for meg, men det snudde fort ja.

Vet ikke om det var en feil med motoren eller om det skal være sånn, men uansett så hadde en j...g høyfrekent lyd av noen slag. Innbiller meg at det kommer ifra turboen uten at jeg er sikker.

En annen ting er at jeg syntes sjø egenskapene ikke var god i forhold til prisen.

Men lekker båt er det.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...