sharko Startet 22.August.2009 Del på Facebook Startet 22.August.2009 (redigert) Synes disse finske båten er flotte. Har noen her erfaringer, spesielt mtp helårsbruk, kvaliet på båten osv? Redigert 22.August.2009 av Metrosen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Har ikke erfaring med dem, bare vært og kikket på WA-modellene. Synes 25foteren er bra. Ved å skyve bakre benk framover får man et godt fiskedekk . Men jeg føler de ligger høyt på prisnivået. En 25 WAe med 320hk diesel til 1,5 mille er jo litt. Men alle Aquador-båtene er flotte. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
At-le Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Synes Aquador 32 c er pen. Fast aksel. Stor motor kan opptil 30 knop .Mye penger. Visste dere ? President Medvedev og Statsminister Putin (Russland) har kjøpte ny Aquador 32 c i år. At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Tillegg : Test Aquador 32 c og video. Test og video. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 (redigert) Jeg ville tatt en skikkelig sjekk av kvalitet opp mot pris. Jeg har kikket en del på Aquadorene, og jeg synes de er ganske dyre i forhold til hva man får. Redigert 24.August.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Jeg vurderte sterkt en 28 c sist jeg byttet båt. Kjempeflott finish, og proppfull av smarte løsninger. Etter prøving så ble imidlertid konklusjonen negativ. Fryktelig dyr, samt at ekstra teak etc. er stygt overpriset. Trang. Mye sjøstøy opp fra forcabinen. Dette skal visstnok være forbedret på nyere modeller. Fine båter er det. Derom ingen tvil, men du bør overveie en nyere brukt til redusert pris. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Prøve kjørte en ny 25 WA med 320hk diesel. Etter 2nm orket jeg slettes ikke mer. Før denne turen var dette drømme båten for meg, men det snudde fort ja. Vet ikke om det var en feil med motoren eller om det skal være sånn, men uansett så hadde en j...g høyfrekent lyd av noen slag. Innbiller meg at det kommer ifra turboen uten at jeg er sikker. En annen ting er at jeg syntes sjø egenskapene ikke var god i forhold til prisen. Men lekker båt er det. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Prøve kjørte en ny 25 WA med 320hk diesel. Etter 2nm orket jeg slettes ikke mer. Før denne turen var dette drømme båten for meg, men det snudde fort ja. Vet ikke om det var en feil med motoren eller om det skal være sånn, men uansett så hadde en j...g høyfrekent lyd av noen slag. Innbiller meg at det kommer ifra turboen uten at jeg er sikker. En annen ting er at jeg syntes sjø egenskapene ikke var god i forhold til prisen. Men lekker båt er det. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 25.August.2009 Del på Facebook Svart 25.August.2009 Enig med bitteliten. Disse er overpriset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.