Mjøsfarer Startet 23.August.2009 Del på Facebook Startet 23.August.2009 Jeg ser at de aller fleste Dracoer av denne typen har kun "Draco" i dekoren på siden under vinduet. På min derimot står det "Draco Executive." Den eneste forskjellen jeg har sett er at på min er det mer hylleplass på toalettet. Er det flere forskjeller. eller er det bare forrige eier som har vært litt kjekkas når han skulle sette på ny dekor? Under er et bilde av min for å vise hva jeg mener... Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 (redigert) Executive er "luksus" utgaven. Også ofte omtalt som eksport utgave. Kjennetegn er hvite! puter i kabinen. Litt ekstra polstring rundt omkring, Teak bordflater etc. Min er ekte executive Send skrognummeret 24-0xxx til Windy. Så får du sikkert vite hva slags utsyrsnivå din ble solgt under Redigert 23.August.2009 av 2400Styling (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Jorg-1 Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Executiven var vel produsert i en begrenset periode også? Mener de ble produsert i tidsrommet 89-90 eller tar jeg feil....? Dekoren er original. Ps. Har alltid hatt lyst på en 2400 Styling. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Executive Svart 23.August.2009 Del på Facebook Svart 23.August.2009 Denne er visstnok 1988? http://www.boats.com/listing/listing_print...tityid=21064451 Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Mjøsfarer Svart 24.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2009 Da er jeg usikker på om min er original Executive, for i kabinen er er det de originale blå putene. Ikke er det teakbord og teak generellt, bortsett fra litt listverk som jeg regner med standard. I tillegg er den bygd i 1986. Takk for tips om skrognummer 2400 Styling, IM er mottatt og jeg sender deg litt info når jeg får undersøkt litt nærmere :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.