Nor-Oles Startet 24.August.2009 Del på Facebook Startet 24.August.2009 Hei. Skal kjøpe meg fendere som jeg skal ha hengende på en fast brygge i Stavanger. Og har sett på Biltemas fendere Ø210mmxL850mm er jo en grei pris, men er dei til og stole på året rundt med lekkasje osv? Er 850mm grei lengde? mvh Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Du kan trygt kjøpe biltemas fendere, de er mer enn gode nok :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
bliss X Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Kjenner ikke alle fendertypene il biltema, men har en stor kulefender fra biltema og den er av meget god kvalitet. Har hatt den i snart 10 år, og den har vært utsatt for nærmest ekstreme belastninger. Ingen lekkasje og god som ny. Sitér dette innlegget Link to post
Nor-Oles Svart 24.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2009 Flott. Da handler jeg i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 (redigert) Har selv biltemafendere og veldig fornøyd. Når du handler: Etter fire ukers bruk ser blå fendere mindre skittent ut enn de hvite. Ber om å få blåst de opp i butikken. Sparer deg for strev når du kommer hjem. Redigert 24.August.2009 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
xbox Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Flott. Da handler jeg i morgen Fikk et uforklarlig hull i en stor fender kjøpt hos Biltema etter 1 år, fikk ny uten diskusjon. Så det er bare å handle. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Og i test i "praktisk båtägare" kom biltema ut som "beste kjøp", og det var bare de aller dyreste som var bedre. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Det som kan være litt vanskelig med biltema er at kvaliteten er så varierende. Kjøpte mye tauverk hos bt og det var bra kvalitet. Så kjøpte jeg mer tau - tilsynelatende helt likt det jeg hadde kjøpt tidligere men det nye tauet var helt elendig, og ble ubrukelig etter kort tid. Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Ett lite tips hvis du kjenner noen som har tilgang på det, er å fylle store fendre med nitrogen istedet for luft hvis du skal bruke de hele året. Trykket vil variere mindre med temperatur da. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Dette har vi da diskutert i en annen sammenheng (bildekk) og kommet frem til at det må være innbildning (med mindre fenderne blir meget varme). https://baatplassen.no/i/index.php?showtopiic=52791 Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 Funker flott i mine kulefendre iallefall.. Har ikke brukt noe annet så jeg har ikke noe å sammenlikne med, men de påvirkes ikke av temperatur og de har hold trykket i 2 år nå. Sikkert ikke noe stort problem uansett, men jeg hadde det tilgjengelig så da var det bare å gasse på.. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 hvordan går det hvis fenderen smelter på utsiden av egen eller naboens dieselvarmer-eksos? Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 24.August.2009 Del på Facebook Svart 24.August.2009 ??? Nitrogen er ikke brannfarlig. Sitér dette innlegget Link to post
Orca74 Svart 25.August.2009 Del på Facebook Svart 25.August.2009 Med tanke på at luft allerede inneholder nesten 80% nitrogen så burde utslagene her bli minimale. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.