Jump to content

Tips om lokk til kjøleboks

Mr. Hilde

Recommended Posts

Går med planer om å bygge en kjøleboks inn i en benk. For å ikke miste benkeplass hadde jeg håpet at lokket kunne inngå som en del av benkeplata.

Er det noen som kjenner til om en slik løsning er å få kjøpt ferdig? Gjerne ei ramme med god tetting mot et ferdig isolert lokk. Om det er hengslet eller ikke spiller mindre rolle.

Tar gjerne i mot gode råd og tips om hvordan dette eventuelt bør/kan gjøres om jeg skal lage dette selv

Kjøleboksen blir på ca. 100 liter og bredden på benken er ca. 50 cm. Regner med å bruke et Isoterm aggregat.

Takker for svar. Jeg har nok hatt litt litt for mye fokus på at lokket skulle være helt tett.

Men ser nå at det er logisk at jeg ikke behøver å stresse dette noe særlig når jeg har kjøleboks med lokk i toppen.

Det gjør jo saken enklere, så nå er det jo bare å finne de stedene med de beste tilbudene på det utstyret jeg trenger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...