Seesnake Startet 24.August.2009 Del på Facebook Startet 24.August.2009 Hei. jeg holder på og pusse opp akterkabinen i min Nidelv 26 (85 mod) Nå har jeg tatt ned filten som satt i kabinen. Men så har jeg sett andre nidelver av samme type og år som har fine deksler som de setter over "tomrommene". se bilde under. Noen som vet hvordan man får tak i disse malene? Har kontaktet nidelv,men de hadde ikke disse inne lenger håper noen her inne kan tipse meg,eller vet om noen som har liggende. Hilsen seesnake Sitér dette innlegget Link to post
Schierna Svart 25.August.2009 Del på Facebook Svart 25.August.2009 Hør med noen her på siden som har 26, og spør pent om de kan tegne disse av på kartong slik at du kan bruke som mal. Lykke til. Schierna Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 3.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2009 Hei. Ja jeg må nok kontakte noen som har nidel 26 ja. Hadde vært så enkelt dersom jeg fikk tak i dette. Veldig synd dem ikke har disse liggende et sted . men men, får vel kontakte andre som du sier,,, Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 3.September.2009 Del på Facebook Svart 3.September.2009 (redigert) Om det bare er de flate platene du savner malene til tror jeg du enkelt kan forme dem til i passende tykkelse papp. Når du er førnøyd med pappplatenes fasong (prøve - justere - prøve - justere nødvendig antall ganger) tegner du platene over på materialet du vil lage platene i. mvh FredT Redigert 3.September.2009 av FredT (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.