windystorm Startet 25.August.2009 Del på Facebook Startet 25.August.2009 Har fått problemer med min kad 42, kommer olje/diesel ut eksosen. Må få sjekket dette så fort som mulig, da jeg nettop har kjøpt denne. Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 26.August.2009 Del på Facebook Svart 26.August.2009 (redigert) Jeg kan anbefale Adriatic Marineservice i skogsvåg på sotra, de tar halve prisen av Bjordal og madsen når det gjelder reperasjon av volvo maskiner. Du kan snakke med Gisle Johnsen hos Adriatic Marineservice på telefon: 55330660 han reiser også rundt for å reparere (har service bil) Jeg fikk overhalt min TAMD31P hos de og betalte kun 38 000 kr, Bjordal og Madsen skulle ha ca 80 000 kr for samme jobben. Redigert 26.August.2009 av freddyper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2715e Svart 26.August.2009 Del på Facebook Svart 26.August.2009 Hei. Det første som slår meg er at du muligens har en lekasje i smøroljekjøleren, giroljekjøleren. Eller at noen av brennstoffdysene er dårlig. Minker oljenivået på gearet? Motoren?? Det er høyere oljetrykk en sjøvannstrykk i kjøleren så da vil olja lekke inn i sjøvannet og følge med eksosen ut... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.