Dreamer Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Det er vel vanskelig å finne en enhetlig måte å oppgi lengde på. Jeg ser at lengden i enkelte amerikanske annonser oppgis f. eks som 39/46, hvilket vil si at skroget er 30 fot og at båten totalt er 46 fot inkl påskrudde plattformer. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 Låner tråden. Visst man støyper på totalt 3 fot tilsammen på et bauspyd og badeplattform.blir båten i teorien 3 fot lengre på papirit ? Har en 23 fots sjekte og med de nye reglene må båten være lengre en 26 fot for at ikke må ha vest på seg under gange. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 min usa båt skal være 30 fot, men er lenger enn min venn sin 33 fots seilbåt... og da tar jeg ikke med maskinplattform eller maskiner. Var spennende når jeg hadde justert hengern for 30 fot båt. Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 6.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2015 (redigert) Forholder meg til produsenten av 2556n jeg så kan EU-nissepolitiet prøve å diskutere med de - i Strasbourg eller Atlanta... Redigert 6.Juli.2015 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.