Jump to content

Hvem er billigst når det gjelder båtkalesjer?

Merlis

Recommended Posts

Hei!

Har en Draco 18 DC som sårt trenger en ny kalesje. Den som står på nå er originalen fra 1986 og er klar for å byttes ut da det er hull og rifter stort sett over alt på den. Så sliter jeg med svært dårlig økonomi da jeg nettopp har kjøpt båten og er student. Så lurte jeg på hvem som selger de billigste kalesjene til båter? Noen som veit dette? Hvis det kommer på over 7.000 kr uansett så venter jeg til sommeren og kjøper original kalesje fra Windy/helly hansen.

Håper noen kan hjelpe meg.

På forhånd takk!

Mvh

Jonas

Har en Draco 18 DC som sårt trenger en ny kalesje. Den som står på nå er originalen fra 1986 og er klar for å byttes ut da det er hull og rifter stort sett over alt på den. Så sliter jeg med svært dårlig økonomi da jeg nettopp har kjøpt båten og er student.

Hei! :smiley: Har du vurdert å lage selv, siden du likevel har den gamle som mal?

Det er fullt mulig å sy selv

Men da må du se på det som et hyggelig tidsfordriv i vinter :smiley:

Hvis det kommer på over 7.000 kr uansett så venter jeg til sommeren og kjøper original kalesje fra Windy/helly hansen.

Står det noen lapp på den gamle kalesjen?

Vet Jens Sagen har lagd kalesjer til 1800 DC

Vil tro de selger den billigere enn Windy... :smiley:

Tror de og mange andre gir minst 10 % hvis du bestiller i lav sesong!

...Hvis det kommer på over 7.000 kr uansett så venter jeg til sommeren og kjøper original kalesje fra Windy/helly hansen....

Vel, jeg ville ikke ventet helt til sommeren. Ta kontakt med ulike produsenter, og spør eksplisitt om de gir rabatt ved høst-/vinterbestilling (og leveranse). Da har de mindre å gjøre. Både Jens Sagen og Alf Hansen gir rabatt i slike tilfeller, rundt 10% tror jeg det er hos disse.

Ronald.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...