Jump to content

Tips til ny styrekonsoll i Wesling 16'

Tulling16'

Recommended Posts

Hei..

Har kjøpt meg en Wesling 16 åpen og er godt fornøyd med den bortsett fra styrekonsollen som står i den. Det er en uorginal konsoll som er alt for stor for båten, det blir så alt for liten plass igjen. Den orginale er skjært bort..

Jeg haddde nok helst sett at den orginale konsollen var der, men jeg fikk slikt et godt tilbud på båten at jeg slo til og kjøpte den!

Planene er å bytte ut det beistet av en konsoll og ssette inn en liten en, noe på størrelse med den orginale eller litt større. Jeg ser helst at den er lav og tar så lite plass som mulig.

Jeg trenger tips om ulike fabrikater, har snust rundt på nettet, men det er ikke så mye å finne..

Noen som kan hjelpe meg? :wflag:

-Min båt er så liten og havet så stort.

• 4 måneder senere...

Jeg har enda ikke ordnet med konsoll til båten. Har liksom ikke funnet noe jeg liker. Kunne tenkt meg en lav konsoll med kasse foran til å ha bensintanken i, med lokk på selvfølgelig slik at det går an å sitte på den.

Har tenkt på å lage en selv, men vet egentlig ikke. Har ikke noen egnet plass å holde på heller.

-Min båt er så liten og havet så stort.

• 3 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...