Jump to content

Gutte tur uke 38 sverge. Hvor drar jeg?

Akoya

Recommended Posts

Hvor er sverge?

De fleste her på forumet kan fint leve med skrivefeil, uten å kommentere det.... og den oppvakte leser noterte seg at Strömstad var nevnt i innlegget og dermed er det vel opplagt at det er en skrivefeil i tittelen.....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

skrivefeil og gramatikkfeil har eg ingen problemer med men stedsnavn kan fort bli heilt umulig å forholde seg til.

Så bare stapp den innstillinga di der solen aldri skinner og ryk&reis

Nå er vel strengt tatt ikke Sverige et stedsnavn, men ett landsnavn om en skal være pirkete som du er her... "sverge" er også en dialektform for Sverige som brukes i deler av Nordland og Troms blant annet, og en del skriver det også... Dog er jeg enig i at det burde vært stavet rett, men det ikke slik at alle takler dette like greit.... ei heller du ser jeg i den siste siterte setningen av deg som omhandler meg... men skal ikke dvele så mye ved det... men takker pent for kommentaren i iallefall...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Ullared :smiley:

Ta tipset til Gunga Din med største alvor, han har lokalkunskapen i orden.

(Kanskje de til og med serverer Bananlikör i Ullared Gunga :yesnod: )

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Kommentar fra moderator Åpen kritikk av skrivefeil tillater vi ikke på BP. Skal man på død og liv kritisere andre for skrivefeil skal dette gjøres på IM.

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden.

Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Hei, Niro og grattis med ny skute. Hvilken båt ble det ?

Har just kommet oppover svenskekysten fra Gøteborg. Kan bare bekrefte det andre sier. det er kun i helgene det er åpne puber, noen få på litt større steder holder åpent på hverdag også, men, der er det ikke akkurat hæla i taket. Første plassen dere kan regne med at det er noe publiv er Lysekil, men igjen, på hverdag også der stille. Nei, sett opp alle kluter, gi gjestene sjøsyktabletter og ta turen utaskjærs og ned til Gøteborg, ( hvis været passer da) så kan dere pøbbe dere skikkelig der to tre dager før dere bruker innerleia nordover og hjem. Hilsen Sy Sarepta

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...