Akoya Startet 28.August.2009 Del på Facebook Startet 28.August.2009 Hei Jeg og 2 till på ca 35 år drar på guttetur uke 38 med 36 fot seilbåt. 1 uke Hvilken steder drar jeg til (øl pøbber)? Er grebbetad et sted uke 38? Jeg har ikke lyst å dra til strømtad, kanjse på hveien hjemmover eller er koster noen pøbber opne i uke 38 Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Mariell Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Hvis dere skal på en pub til pub tur i uke 38. Så tror jeg at jeg ville holdt meg til de "større" byene, for å være sikker på at det er noe som er oppe. Er vel mye om er stengt for sesongen nå. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Gunga Din Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Ullared Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Strandkanten på Koster er åpen 13-23 alle dager. Sitér dette innlegget Link to post
Schierna Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Grebbestad er stedet! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Hvor er sverge? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Sikkert noen pøbber i Gøteborg som holder åpent... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Hvor er sverge? De fleste her på forumet kan fint leve med skrivefeil, uten å kommentere det.... og den oppvakte leser noterte seg at Strömstad var nevnt i innlegget og dermed er det vel opplagt at det er en skrivefeil i tittelen..... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
At-le Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 (redigert) Hei. Anbefale Smøgen!! lang tur dit? Vi gutter venner leide 2 seil båter ifjor. Se bilder her. At-le Redigert 28.August.2009 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 skrivefeil og gramatikkfeil har eg ingen problemer med men stedsnavn kan fort bli heilt umulig å forholde seg til. Så bare stapp den innstillinga di der solen aldri skinner og ryk&reis Nå er vel strengt tatt ikke Sverige et stedsnavn, men ett landsnavn om en skal være pirkete som du er her... "sverge" er også en dialektform for Sverige som brukes i deler av Nordland og Troms blant annet, og en del skriver det også... Dog er jeg enig i at det burde vært stavet rett, men det ikke slik at alle takler dette like greit.... ei heller du ser jeg i den siste siterte setningen av deg som omhandler meg... men skal ikke dvele så mye ved det... men takker pent for kommentaren i iallefall... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mariell Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Hatt en dårlig dag på jobben Korsnes? Jeg er ikke av de glupaste, men skjønte godt hva trådstarter mente. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mulligan Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Lurer på om jeg skal reise til dnmrk eller tsklnd. Spn er jo også bra. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Når det gjelder skrive ting som omhandler den andre part så var det bare tilsvar til din beskrivelse av meg som mindre oppvakt. Men la gå, her e vi seint ute allerede Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Ullared Ta tipset til Gunga Din med største alvor, han har lokalkunskapen i orden. (Kanskje de til og med serverer Bananlikör i Ullared Gunga ) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
REM Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Kommentar fra moderator Åpen kritikk av skrivefeil tillater vi ikke på BP. Skal man på død og liv kritisere andre for skrivefeil skal dette gjøres på IM. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hasla 26 Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Skulle jo vært med det dem kaller toget der borte he he Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Janda Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 Hei, Niro og grattis med ny skute. Hvilken båt ble det ? Har just kommet oppover svenskekysten fra Gøteborg. Kan bare bekrefte det andre sier. det er kun i helgene det er åpne puber, noen få på litt større steder holder åpent på hverdag også, men, der er det ikke akkurat hæla i taket. Første plassen dere kan regne med at det er noe publiv er Lysekil, men igjen, på hverdag også der stille. Nei, sett opp alle kluter, gi gjestene sjøsyktabletter og ta turen utaskjærs og ned til Gøteborg, ( hvis været passer da) så kan dere pøbbe dere skikkelig der to tre dager før dere bruker innerleia nordover og hjem. Hilsen Sy Sarepta Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 28.August.2009 Del på Facebook Svart 28.August.2009 innaskjærs sørover, utaskjærs nordover, pga strømmen i havet. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.