andersb Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 sistnevnte med hansker er viktig da du risikerer utvikle allergi veldig fort med epoxy. Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 25.September.2009 Link til dette innlegget Svart 25.September.2009 Hvordan går det med prosjektet? Fått tegninger?? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
pappegoye Svart 27.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2009 Odmar: Ja tegningene har kommet for en stund siden, og har startet så smått å bygge, så kommer veldig snart en prosjekt-tråd her fra meg, Sitér dette innlegget All min sjø-erfaring bygger på opplevelser i Kragerøskjærgården, dvs litt båtfolk og mye folk i (pappas) båt Link to post
Odmar Svart 28.September.2009 Link til dette innlegget Svart 28.September.2009 bra for det er gøy å følge med når båter blir bygget....... Strekker du den 10% eller holder du den på 10 fot? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Miss Amalie Svart 28.September.2009 Link til dette innlegget Svart 28.September.2009 Spennende! Kom med bilder så fort du kan Å bygge selv er den ultimate gleden ved båten! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
blacki Svart 28.September.2009 Link til dette innlegget Svart 28.September.2009 Spør i denne tråden jeg siden det er en generel tråd om epoxy: Lurer på hvor mye varme epoxy tåler, tenker da først å fremst på den som biltema selger. ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2009 Epoxy begynner å bli myk ved rundt 70 grader mener jeg. Det er ganske enkelt å bruke en varmepistol og skrape for å fjerne epoxysøl osv. Dette er vel å merke de epoxyene jeg har vært borte i fra Aeropoxy, West, Svas osv. Blant annet flyvinger og F1 karosserier bakes i autoklaver ved høy temperatur og trykk, så det finnes helt sikker andre varmesikre harpikser der ute. Svas Kjemi på Lillestrøm selger først og fremst til industrien, så jeg antar de kan hjelpe deg med riktig type samt svare på spørsmål hvis du skal bruke epoxy til noe spesielt. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.