taes Startet 2.September.2009 Del på Facebook Startet 2.September.2009 (redigert) noen som har peiling på disse motorene??? 180hk... FORD MERMEID Redigert 2.September.2009 av taes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Du bør nok snarest forandre på emnetittelen. Hvis ikke er jeg redd tråden din forsvinner rimelig kjapt. Ellers er det bare godt å si om motoren, steinknuser, med riktig stell motor som er nærmest er uslitelig. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Men hvis det er til en Nordwest så er den motoren alt forliten. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Men selve motoren er vel ganske så bra? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
taes Svart 2.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2009 er til en princess 37... 2x180hk Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Men hvis det er til en Nordwest så er den motoren alt forliten. Spørs hvor opphengt han er i fart det. Går flere Nord Wester rundt med 185 hk Perkins. 12 knop + eller noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Men selve motoren er vel ganske så bra? Lars H. Ja Forden er jo kjent for en god motor Lars H. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Spørs hvor opphengt han er i fart det. Går flere Nord Wester rundt med 185 hk Perkins. 12 knop + eller noe slikt. Jeg har selv en Nordwest med en 306 hk.Volvo men jeg er ikke så opphengt i fart,jeg tusler stort sett rundt i 14-15 knopp. Sitér dette innlegget Link to post
taes Svart 2.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2009 greit å marsje på en 12-15 knop.. de 2 motorene var til en princess 37... den til nor westen var på over 200hk.. Sitér dette innlegget Link to post
taes Svart 2.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2009 14-15 knop holder i langebaner.. ingen båtrace;) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 2.September.2009 Del på Facebook Svart 2.September.2009 Her har du hjemmesiden til Mermaid i UK. De svarer hver gang jeg har spurt de om noe. har div. forhandlere her i landet... http://www.mermaid-marine.co.uk/ Sitér dette innlegget Link to post
taes Svart 2.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2009 hjertelig... fant ingen motorer til salgs på finn.no så ble skeptisk Sitér dette innlegget Link to post
taes Svart 2.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2009 tusen hjertelig hansi:):) fikk mail`en:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.