norwaymag Startet 3.September.2009 Del på Facebook Startet 3.September.2009 Har i mange år spylt og vasket kalesjen min med grønnsåpe og brukt div impregneringsmiddler uten spesielt bra resultat. Har inntrykk av at møkka bare blir knidd inn i stoffet i stedet for å bli vasket rent, noe som egentlig sier seg selv.Nå er det heldigvis slutt på de problemer. Jeg sendte kalesjen min til fritidsvask på Hedemarken og fikk igjen en kalesje som ikke har vært så ren og pen og tett siden den var ny. Jeg kommer garantert til å sende den dit neste år også. Her er linken til deres hjemmeside: http://www.fritidsvask.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Og hva koster det? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Bearded Beast Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 reklamerer vi for egen virksomhet? Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 Synes nå det er en grei jobb å gjøre selv jeg da. Biotex og badekar og du er i gang. Gni inn litt zalo på de verste flekkene og la det virke litt. Ellers så bør jo tenke till på hva som brukes på kalesjer. Fort gjort at både sømmer, glidlåser, vinder kan få skader ved feil behandling. Minner om egen reklame dette ja... Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 Man driver vel ikke med egenreklame vel? nei for det gjør man vel ikke?? Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 Når vi ser at trådstarter kun har et innlegg på baatplassen....så sier det seg selv...lite profft å starte markedsføeingen av et kanskje bra produkt på denne måten....markedssjef med salgspress???? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Bearded Beast Svart 5.September.2009 Del på Facebook Svart 5.September.2009 (redigert) ja var det eg sikta til. Nytt medlem for få dager siden og kun ett innlegg.. Virker litt suspekt uten eg skal være alt for påståelig om hva dette er.. Det er jo tross alt gratis å annonsere på markedet her Redigert 5.September.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 6.September.2009 Del på Facebook Svart 6.September.2009 Kjøp ny kalesje ! Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 12.September.2009 Del på Facebook Svart 12.September.2009 Biotex blir anbefalt her...er det biotex beregnet for maskin? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
`Laffen Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Sleipt ja vil jeg si...... http://caravan.talk-forums.com/fortelt-f12...rtelt-t1770.htm Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 ja det finnes mange sleipe idiota der ute.trur ikke engang han har sittet i en båt før.ihvertfall ikke prøvd og vaske kalesje Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
SRA Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Frank Mathisen, imponerende lavmål. mulig du er en imponerende sleip idiot som aldri har sittet i en båt, og du har nok aldri vaska en kallesje. Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 ser du ikke at han har annonsert på caravan sider og med akkurat samme tekst som her?? Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Elmer Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Dette var stusseolige greier. Godt Korsnes var våken her. Selvfølgelig flott å være ivrig i markedsføring av egen bedrift, men la den nå for all del være åpen og redelig! Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Frank Mathisen, imponerende lavmål. mulig du er en imponerende sleip idiot som aldri har sittet i en båt, og du har nok aldri vaska en kallesje. hmmm! hva skjedde da? Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 regner med du spør meg, fant det usansynligt lavmål og henge ut en person kun på antagelser, mye kan tyde på det de sier er korrekt men det vet man ikke. Snudde vedkommendes egen setning mot han for å understreke poenget. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Det var jo litt søtt da! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.