Krapyl Startet 3.Juli.2004 Del på Facebook Startet 3.Juli.2004 Noen som vet om pumpa på denne har separat oljepåfylling? Dieselpumpa altså. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Krapyl Svart 4.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Grunnen til at jeg stilte det spørsmålet, er at motoren jager. Den starter lett og går fint på tomgang og noe over tomgang. Drar jeg på litt går den fint en stund, for så nesten å stoppe, og så går den tilbake til normalt turtall. Jo mer jeg drar på, jo større er variasjonen i turtall. Noen tips om hvor jeg skal begynne å lete etter feil? Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Prøv å skifte dieselfilter. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.