Jump to content

Hvordan koble fjernkontroll til Autohelm 4000


mikkel

Recommended Posts

Har en autopilot fra Autohelm, og til denne hører det en "fjernkontroll"; dvs en sak med laaang ledning for å koble til. Problemet er bare at pluggen i enden av denne ledningen (som skal kobles inn i Autohelm'en) er løs.. så jeg sitter med 4 ledninger og 4 punkter, men vet ikke hvilken som skal hvor. En rød, en blå, en grønn - og en som jeg antar er jord. Har søkt på nett for å finne hvordan dette er koblet, men uten hell så langt. Er det noen som har tilsvarende kobling, og som kan åpne den for å se hvordan det ser ut?

 

På forhånd mange takk! :)

 

Mikkel

Link to post
Share on other sites

Hei, har laget en tegning i stedet for bilde, du kan jo sjekke om den ser lik ut.

 

Her ser jeg pluggen fra den siden som skal inn i autopiloten. Ledningen fra pluggen vender fra deg, ok?

 

Det er et styrespor på pluggen og den holdes slik at det vender opp. Da er ledningene koblet slik som tegningen viser, på min fjernkontroll Autohelm 3000.

autohelm.jpg

Redigert av Nemo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...