Jump to content

Draco Oceancraft 761- når ble den første bygget ?


dieselfan

Recommended Posts

  • 7 år senere...

Takk for super link. :thumbsup:   Selv har jeg en Draco Windy Oceancraft 761 som forrige eier har fortalt ble støpt av Draco, så gikk Draco konkurs og kjøpt opp av Windy. Skroget ble så ferdigstillet av Windy og levert kunden som "Draco Windy"

 

Er klart mer fornøyd med kjøreegenskapene enn andersb men min er forsterket og dermed mye tyngre enn de "andre"... jeg vet bare ikke hvor mye... derfor er jeg velldig interesert i å vite hva andre 761 veier.

Årsaken til det er sær; jeg ønsker å kunne ta båten opp på egen brygge med egen kran som må være demonterbar. (Har ikke veiforbindelse) Derfor er hver kilo viktig og jeg vurderer å selge min og kjøpe en lettbygd...  så om noen har vekt data på en 761 med eller uten motor så er det til stor hjelp :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Lekker !! Gleder meg på dine vegne :thumbsup:

Ser også at du har de kjekke håndløperne på hver side av sitteplassen foran konsollen.

 

Ser du ikke poster så ofte... skulle ønske du dro igang en "For oss med interesse for 761 eller 700 serie" her inne  :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...