Jump to content

Camping med landstrøm i Oslofjorden


Plotti222

Recommended Posts

Vi tenkte å ha med oss et vennepar i helgen på båttur (det er jo meldt strålende vær, selv om det er medio september). De hadde tenkt å ligge i telt, mens vi kunne tenkt oss å ligge i båten. Det som er litt dumt er at vi trenger landstrøm til vifteovnen vår.

 

Er det derfor noen som vet om noen plass i Oslofjorden, der man har tilgang på landstrøm og man kan slå opp et telt i nærheten?

Link to post
Share on other sites

Jeg klarer ikke komme på noen plass i indre oslofjord hvor det både er muligheter for landstrøm og å slå opp telt. kanskje innkjøp av en gassvarmer kan være løsningen.

feks fra maritim til 399,-

De som ligger i telt, har sikkert ikke med seg varme, så dere overlever sikkert en helg uten landstrøm om dere ikke får lånt/kjøpt dere en varmer som ikke trenger 220 AC.

(for å være sikker på at dere ikke ligger i nærheten av meg med et bensindrevet agregat, nevner jeg ikke det alternativet :giggle: )

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...