JanDL Startet 10.September.2009 Del på Facebook Startet 10.September.2009 HAr montert en ST2000 på rorkulten på snekka, en Hasla 26, som fungerer utmerket. Kunne i midlertidig tenkt meg å syre denne fra førersete også slik at jeg slipper å gå bak for å endre kurs. Finner bare utsyr med trådløs fjernstyring og base-stasjon til salgs, noe som jeg egentlig ikke behøver. Noen som vet om og evt. hvor man får kjøpt en slik fjernkontroll? Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Hei dersom det er seatalk på denne piloten kan du vel enten montere en styrestikke, eller muligens en vanlig AP kontrollenhet Se på belmarin sine sider, så finner du de i katalogen Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Skal bare være å kjøpe seg en slik en mener jeg. Fjernkontroll Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
2nd Trikker'n Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Sjekk med Seatronic først. Det kan være forskjell mellom ST2000 og ST2000+. Sitér dette innlegget Link to post
JanDL Svart 10.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2009 Ser at Seatronic har denne! http://seatronic.no/autopilot-handkontroll...joystick-p-1218 Noen som vet om den kan brukes mot Raymarine ST2000? Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Lage selv? PIC kan man f.eks. finne på gamle piratkort for parabol. Men de koster nesten ingenting (20-60 kroner) dersom man finner på f.eks. ELFA. Fant noen linker i favoritter-mappen min: Autohelm Seatalk repeater, remote control and NMEA interface. Autopilot Remote Control. REMOTE CONTROL for Raymarine ST4000 Autopilot. WIRELESS REMOTE CONTROL for Raymarine ST4000 Autopilot. SeaTalk Technical Reference. Sitér dette innlegget Link to post
seil69 Svart 11.September.2009 Del på Facebook Svart 11.September.2009 (redigert) Hei - jeg har en ubrukt fjernkontroll (Autohelm Sea Talk Hand Held Remote) med kabel til ST-autopiloter. Har sendt deg en IM med nærmere info. Redigert 11.September.2009 av seil69 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.