Gudrun Startet 10.September.2009 Del på Facebook Startet 10.September.2009 I lugaren har jeg skottduk som har vært limt på isolasjonen mot skutesiden (stål). Dette har nå løsnet og minner mye om "De hengende hager"..... Ser ut som det har vært brukt dobbelsidig tape som ikke holder... Forstår det slik at kontaktlim på isopor så vil det skje en eller annen form for reaksjon, dette iflg. enkelte morsomme sjeler... For ikke å få dette bekreftet spør jeg heller: Finnes det noe som jeg kan smøre på isoporen som gjør at skottduken blir hengende? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Ja, det med kontaktlim på isopor er ganske forunderlig: isoporen løser seg opp og forsvinner .... Men du har vel en eller annen rest med tapetlim stående, helst våtromsvarianten, den burde holde. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Smurph Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Du kan muligens prøve å grunne isporen med maling først? Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
slim shady Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Hei etter mange forsøk msd forskjellige limer, er det Casco superset som fungere.Det kommer i fugepatroner og er vannbasert. Selges bla. på Coop bygg for ca 70 kr.Sparlkles utover og monter.Minner om gulvlimet til gulvbelegg,men fastere og mer klistrete. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Isopor - som egentlig er ekspandert polystyren - går dårlig sammen med estere (f.eks. polyester) og de fleste løsemidler. Finn et lim som er vannbasert, så går det bra. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Pu lim funker på isopor Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 10.September.2009 Del på Facebook Svart 10.September.2009 Jeg har brukt vannbasert kontaktlim fra SIKA. Kjøpte den for noen år siden på julesalg hos SeaSea. Sikkert er de grunnlag til dødedom jeg siger nå men jeg tror faktisk den er beste produkten fra de firma. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.