Jump to content

Motorstativ til Volvo Penta MD2010


Nubbe

Recommended Posts

Mine motorkunnskaper strekker seg ikke særlig langt utover basic vedlikehold, men det må det jo bli en forandring på! Tenkte jeg skulle bli bedre kjent med motoren min i vinter, og planlegger å løfte den ut av båten. For å ha god tilgang på alle sider må jeg vel ha et motorstativ. Er det noen som vet om man kan bruke et all-round stativ som denne linken til biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=102764 - eller finnes det andre muligheter?

 

I motormanualen er det angitt 9992520-8 Overhaul stand, men det har ikke funnet noe sted man kan bestille det.

Link to post
Share on other sites

alle som har skrudd på noe som henger å dingler i ei talje fra taket vet at det er som å pule i ei vannseng.... :lol:

 

En treffende beskrivelse, helt klart! :lol: Jeg hadde noen artige momenter med momentnøkkelen sist motoren hang i taket, må jeg innrømme. Men alt går, selv om jeg også vurderte et Biltema stativ en stund. Nå er imidlertid motoren på plass i båten igjen, og jeg slipper å ha et stativ stående i veien i garasjen...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...