Jump to content

Garanti på injektorer på volvo D-6


jonnyjonny

Recommended Posts

Hei

Har en volvo D-6 2007 mod som har gått 250 timer.

For 3 viker siden fikk jeg havari på 4 av 6 injektorer.

Injektorene hadde sprengt ut kobber hylsene, slik at de måtte ut med hele motoren.

Jeg mener at når 4 av 6 injektorer havarerte på så kort tid, så burde dei skiftet alle.

Volvo vil kun skifte dei 4 som har havarert.

Har jeg krav på å få skifte alle 6?

Link to post
Share on other sites

Vet det har vært skrevet side opp og side ned her om Volvo vs de andre merkene, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke forstår hvordan folk tør å kjøpe Volvo.

 

Jeg så forresten en annen tråd her med "slik ser en 22 år gammel Yanmar ut". Eller som onkelen min sier: "Det er Jalmar som gjelder"

 

Vet ikke om du har krav på å få skiftet alle 6, men det høres unektelig ut som de burde ha bytta alle. Makan til dårlig service!

 

Hva koster forresten en sånn motor?

Link to post
Share on other sites

Med frykt for å virke litt sånn på trynet: Hva skjer hvis man hærper en injektor med litt 12V? Går det? En jeg kjenner jobbet på et verksted engang hvor de drev med garantijobbing og de ødela en del deler bevisst fordi leverandøren ikke aksepterte at ting var defekt, selv om feilen forsvant når delen ble byttet..

 

mvh

bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...