jonnyjonny Startet 14.September.2009 Del på Facebook Startet 14.September.2009 Hei Har en volvo D-6 2007 mod som har gått 250 timer. For 3 viker siden fikk jeg havari på 4 av 6 injektorer. Injektorene hadde sprengt ut kobber hylsene, slik at de måtte ut med hele motoren. Jeg mener at når 4 av 6 injektorer havarerte på så kort tid, så burde dei skiftet alle. Volvo vil kun skifte dei 4 som har havarert. Har jeg krav på å få skifte alle 6? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Jeg hadde iallefall insistert på at alle skal skiftes og så fikk dere krangle om regnina etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Dagen Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Vet det har vært skrevet side opp og side ned her om Volvo vs de andre merkene, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke forstår hvordan folk tør å kjøpe Volvo. Jeg så forresten en annen tråd her med "slik ser en 22 år gammel Yanmar ut". Eller som onkelen min sier: "Det er Jalmar som gjelder" Vet ikke om du har krav på å få skiftet alle 6, men det høres unektelig ut som de burde ha bytta alle. Makan til dårlig service! Hva koster forresten en sånn motor? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Volvo hevder selv at de har kommet med en ny utgave av injectorene som skulle være bedre. Om de har det så må jo dette være en erkjennelse om at de gamle ikke var gode nok. Jeg ville ha forlanget at de byttet alle. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
mhemil Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Hadde nok jobbet endel for å få byttet alle jeg også. Hvis du ikke allerede har tittet, har du endel lesestoff om problematikken i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Med frykt for å virke litt sånn på trynet: Hva skjer hvis man hærper en injektor med litt 12V? Går det? En jeg kjenner jobbet på et verksted engang hvor de drev med garantijobbing og de ødela en del deler bevisst fordi leverandøren ikke aksepterte at ting var defekt, selv om feilen forsvant når delen ble byttet.. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.