passat Startet 14.September.2009 Del på Facebook Startet 14.September.2009 Hei Har akkurat kjøpt meg en skarpnes 30 så det jeg lurte på om det hvar noen som hadde en tegning på en båtkrybbe. Hadde vert veldig grei med mål og grader på krybben- Mvh Ny båteier Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 14.September.2009 Del på Facebook Svart 14.September.2009 Vis du står uten krybbbe, Lag ein. Det e gjorde var 2 paller bak og 1 foran. Deretter kutte opp et par planker får å støtte på babord og styrbord side av båten. Man kan godt la den være da, men e ville hatt minst 4 støtter/planker på hver side av båden. Vis man vil får sikker, snekrer man en krybbe bak. Det er LETT og MYE billigere en kjøpe krybbe oftest. 'Tar ikkje lenger en 5 minutter dette. Mvh Even Sitér dette innlegget Link to post
MrLepo Svart 29.Juli.2015 Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 Løfter denne. Jeg er på utkikk etter en konkret krybbetegning eller lignende til Skarpnes 30. Lage til noe når den er på land går fint og jeg har en vinglete universalkrybbe til den. Men er på utkikk etter en stødig løsning som er klar når den blir løfta på land. Har sett slikt til andre båter her inne. Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 29.Juli.2015 Del på Facebook Svart 29.Juli.2015 Send meg e-mail adressen din på en PM, så kan jeg sende deg en ikke skalert versjon av dette bildet som viser ei solid krybbe. Her står mål og antall på alt sammen samt en "how to". Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Knude Svart 31.Juli.2015 Del på Facebook Svart 31.Juli.2015 Krybbe til Skarpnes 30 er fremdeles mulig å få tak i fra leverandøren. Det er også mulig at etterlevningene etter Nor Star har et par brukte krybber liggende på lager. Jeg kan sjekke om det er interesse. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Christensen Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Knude: Jeg er i allefall interessert i å kjøpe om en slik krybbe skulle være tilgjengelig! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Knude Svart 4.August.2015 Del på Facebook Svart 4.August.2015 Da var lageret sjekket. Dessverre så har restlageret bare krybber til Nor Star 290 og 350 igjen. Derimot så kan sikkert Løddesøl sag og høvleri Arendal lage da de var leverandør til Nor star og har fremdeles maler og mål. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Christensen Svart 4.August.2015 Del på Facebook Svart 4.August.2015 Oki! Takk for info!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.