Residensen Startet 15.September.2009 Del på Facebook Startet 15.September.2009 Hei folkens, dette er skikkelig "off topic" men gjelder en flaske god drikke så jeg prøver alikevel; Er det noen som vet hvordan den eminente seiler Knut Frostad ble skadet? Har prøvet alle google vendinger jeg har kommet på men dengang ei.. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Mener jeg har lest at dette var noe han fikk i barneårene, ingen heftig seileropplevelse bak mao... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Residensen Svart 15.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2009 Ja! det var det jeg mente også og der tvisten står:) Sitér dette innlegget Link to post
Halcyon Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Husker ikke hvilken etappe eller hvilket år, men trodde det var etter en skade på en etappe i volvo ocean race.... skal gjøre et lite google søk senere. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Det var under gamle Whitbread, nå Volvo Ocean Race, at en vaier (eller et tau, husker ikke riktig) røk og traff han ved øyet. Med Innovation Kværner. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Det var under gamle Whitbread, nå Volvo Ocean Race, at en vaier (eller et tau, husker ikke riktig) røk og traff han ved øyet. Med Innovation Kværner. Vi snakker om det arret/merket i fjeset? Det har han vel hatt hele tiden såvidt jeg kan begripe. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Han falt på sykkel for mange år siden. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Han fikk det da han sloss mot en samurai under 2. verdenskrig. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Nei nei, dere har alle har feil! Det var en trang fødsel og ikke noe annet spennende. Redigert 15.September.2009 av My Tax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 :lol: Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Ben Sin Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Ingen som har ringt'n Knut da? Han har fasiten tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Nei nei, dere har alle har feil! Det var en trang fødsel og ikke noe annet spennende. Trang fødsel er spennende nok. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Aquadoren Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Jeg seilte brett mot Frostad for en 20 år tilbake...og han så da slik ut da også... Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Brizo Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Jeg seilte brett mot Frostad for en 20 år tilbake...og han så da slik ut da også... Det er jo det jeg sier! Sitér dette innlegget Link to post
sailor83 Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) mener jeg i forkant av Innovation Kværner leste/så et intervju og at han da sa han fikk det under seilbrettseiling, rundt 16års alderen eller så.. Redigert 15.September.2009 av sailor83 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Residensen Svart 16.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2009 Hehehe! Ja roper man på sjøen får man svar;) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Kan ikke noen ringe Knut og få svaret? Vet hvertfall at han skadet seg slik jeg har skrevet over, men om han fikk arret derfra er jeg ikke sikker på nå lenger Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Jawik Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Knut datt ut av overkøya i sin ungdom. Traff nedre køyekant og fikk et minne for livet. Slik går det når ungdommen leker på egenhand med det annet kjønn. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Honduras Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Slik går det når ungdommen leker på egenhand med det annet kjønn. Det annet kjønn?? Mener å ha hørt at arret kommer fra en av de første gangene Knut hadde sex, og at han var helt alene.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Framtia Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 glad jeg ikke er kjendis..... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Barsk IV Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Det arret ved øyet kom under Whitbread/VO, tror han fikk en antenne eller noe liknende som traff rett ved øyet. Tror det var med Innovation Kværner. Ble den gang betegnet som kjempeflaks at han ikke skadet selve øyet stygt. Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 glad jeg ikke er kjendis..... Jeg tenker at "myter bygger mannen", men Knut står jo selvfølgelig fjellstøtt uten alle disse humørfylte spekulasjonene..... kanskje man bare skulle la det ligge? Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.