Skogens Konge Startet 15.September.2009 Del på Facebook Startet 15.September.2009 Ship o hoi! Trenger ny kalesje til båten iløpet av vinteren..har en Hanto24, er det noen som har noen tips om hvor jeg bør kjøpe den? Gjerne kom med priser hvis det er noen med tilsvarende båter Fikk ett tips om at det var en i Tr.Heim som har maler og div. til denne båten, noen som vet hvem dette er? Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Onsing Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 Alf Hansen og Jens Sagen kan sikkert levere kalesje til din båt. Jeg valgte Jens Sagen til min Marex Sitér dette innlegget Link to post
Skogens Konge Svart 15.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2009 Takker og bukker Fant noen eldre tråder her inne som disse to var nevnt i...Jens Sagen finner jeg på gulesider men Alf er det flere av, har du ett tlf til han? Sitér dette innlegget Mvh Skogens Konge :) Link to post
Onsing Svart 15.September.2009 Del på Facebook Svart 15.September.2009 (redigert) Her finner du litt info. LINK Lykke til Redigert 15.September.2009 av Onsing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Donnyen Svart 16.Mars.2014 Del på Facebook Svart 16.Mars.2014 Hei. Har en litt eldre hanto 24 med en kalasje som er blitt revet i filler i vinden. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny i stavanger området? Lurte også på om jeg trenger noe form for produktnummer for og få den riktige da jeg ikke finner dette på den gammle kalasjen.. På forhånd takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
KarmaZ Svart 23.April.2014 Del på Facebook Svart 23.April.2014 Slenger meg på denne. Har selv en kalesje som er såpass stygg at jeg vurderer en ny en.. Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 23.April.2014 Del på Facebook Svart 23.April.2014 Hansen Protection har maler til Hanto 24 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.