Aquadoren Startet 17.September.2009 Link til dette innlegget Startet 17.September.2009 Har en sprekk i innerliner som jeg vil reparere. Kjøpte noe glassfiberstrier og epoxy på biltema og skal til å klargjøre jobben. Hvor mye må jeg slipe, hvor stort område og hvor dypt? Kjøpte en 10 cm brei og 3 m lang strie, hvordan bør denne legges på, hvor stort område? Området er tørt i dag!! Har lånt en liten dremel til slipejobben..vil denne være ok? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
jadal Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 (redigert) Jeg ville nok slipt en 10-15cm på hver side/alle kanter av sprekken, du må slipe ned til glassfiberen vist det skal feste seg godt. Bor et hull i hver ende av sprekken så den ikke jobber seg videre. Det er vell bare 150gr pr kvadrat på den stria så du bør ha noen lag. Hva med å bytte retning på hvert lag? En dremmel er vell litt pirkete men er det vanskelig å komme til med større redskap? Liten vinkelsliper med raspeskiva til biltema er en vinner. Vask med acenton føre støp. Det er masse å lese om dette her på baatplassen, ta et søk og les et par timer, så blir jobben en lek. PS: Sikkerhetsutstyr, Briller, engangshansker og åndedrett. og briller da.. Redigert 18.September.2009 av jadal (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Mykt akterspeil Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.