Philonica III Startet 6.Juli.2004 Del på Facebook Startet 6.Juli.2004 Var på fisketur ved Holmsbu (Krok) i Drammensfjorden i går morges. Dorget etter seien da jeg plutselig hørte motoren begynte og slite og noen svake donk bak i båten. Fikk satt den i fri, tittet bak og fikk se tau som hang etter båten. Fikk skjært bort mesteparten men det var mye som jeg ikke fikk bort. Tauet var 40/50 meter langt. Kontaktet da redningsbåten Odd FellowII som har base i Drøbak og etter kort tid var de på plass. Omentrent før jeg fikk fortalt dykkeren at det er sterk strøm i området var han i vannet og fjernet resten. :diving Topp og hyggelig mannskap på denne båten. Kostet meg ingenting takket være medlemskapet. Til de av dere som enda ikke er medlem - BLI MEDLEN NÅ !! det er en billig forsikring, 450kr. Tør ikke tenke på hva det ville ha kostet uten medlemskap. Reidar (fornøyd Saga27 eier) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Hei. Kan bare slutte meg til rosen og oppfordringen. Ved Kommersøy hadde en båt fått linen mellom en teine og blåse i propellen og Odd Fellow II folkene gjorde jobben med et smil! Ellers var det jo utrolig dumt av han som hadde lagt ut teinen på 3 m vann og med 15m line til blåsen like utenfor flytebryggene! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.