Jump to content

Bøyeplass i Oslo?


Maika

Recommended Posts

Hei!

Jeg er så heldig at jeg har fått kjøpt en 40x20-fots katamaran, 5,5 tonn.

Problemet er bare at jeg selvfølgelig ikke finner båtplass til den i indre Oslofjord, så det jeg er på utkikk etter er en bøye. Enten en å leie, kjøpe, eller et sted å legge ut en selv. (Jeg har hørt at all utlegging av bøyer i indre Oslofjord er regulert, dvs. delegert fra havnemyndighetene til båtforeningene.)

 

Jeg holder nå på å ta kontakt med båtforeninger, samt henge opp lapper, men kanskje det er noen her på forumet som vet om andre lure ting, eller kanskje til og med en ledig bøye:)

 

Mvh.

Johannes Buverud

Link to post
Share on other sites

Jeg har nå fått leid bøye i Frognerkilen!

1500,- pr. mnd. i tre måneder er overkommelig, da jeg nå kan få gjort mye av det som må gjøres innvendig og samtidig bruke båten.

 

Dette blir imidlertid for dyrt i lengden (hvis jeg da kan fortsatt kan leie plassen neste år), så jeg er fortsatt på utkikk etter en bøye for neste sesong...

Link to post
Share on other sites

ok, skjønner, var bare en eller annen varsel"piper" som har pepet i et par dager på en katamaran. Har vært å jobbet på båten de siste dagene i flere timer, og da blir man LITT ør i hodet av å høre på sånt konstant. Sa fra til båtforeningen, og pipingen tok slutt i dag :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...