Jump to content

"Ny" båt - Viksund 350 st.Cruz


Sira

Recommended Posts

Etter å ha solgt vår forrige båt,en Kragerø 32 som vi hadde mye glede av i fem sesonger har vi vært på utkikk etter ny båt. Våre ønsker var:Lukket båt, 2 soverom, stor uteplass,tung solid båt,2 motorer m/strake aksler,flybridge. Vi bor langt unna båtplassen (20mil) og bruker båten som hytte.

Hadde tenkt å bruke god tid på å se etter vår fremtidige hytte på sjøen og regnet med å bruke både høst og vinter,men sånn ble det ikke. Hvis og når man finner noe man virkelig ser passer for sitt bruk,må man bare ta et valg. Både jeg og min kone falt pladask for Viksund`sine fine løsninger.Selv om båten var en -91 mod hadde den et moderne utseende. Plutselig er vi båteiere igjen og har hatt vår første natt ombord. Turen går fra Oslo til hjemmehavna vår på Hvaler kl 12.00 idag,så det er en stolt og spent skipper som snart legger avgårde.

 

nybaaten.jpg

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Link to post
Share on other sites

Takk for alle hilsninger. Ligger nå i hjemmehavna etter en kjempefin tur. Båten oppførte seg som jeg hadde håpet. Stabil og trygg i sjøen , marsjet i 18-19 knop. En meget fornøyd skipper og hans kone sitter nå med et glass vin og koser oss på Hvaler. Det blir en kort sesong da båten skal opp allerede på Mandag. :cheers:

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...