Mia1 Startet 24.September.2009 Del på Facebook Startet 24.September.2009 Jeg har kjøpt en eldre snekke/sjark. Båten er 21’ og bygget i glassfiber.Den har en 12,4 Hk tosylindret Volvo Penta dieselmotor. Byggeår 1975 – 1982?. Båten har skiftet eier flere ganger, og tidligere eier vet ikke hvilken fabrikasjon eller modell det er. Jeg får ikke forsikret båten før dette er kjent. Båten har tidligere vært registrert hos Tollvesenet, men alle data der er slettet. Registreringsnummeret er også ukjent i Småbåtregisteret. Jeg vil gjerne forsikre båten, men da må jeg vite fabrikat og modell. Kan dere hjelpe meg å identifisere fabrikat og modell? Mvh Egil Hansen egil.hansen@online.no 90678944 Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 Minner meg om en Trio. Sitér dette innlegget Link to post
Delfin 19 Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 Ligner veldig mye på Trio http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...8_290443776.jpg Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 ja, trio ja.... hadde en sånn en gang. sto en sto en 1syl. 12hk i den. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 trio 21 støpt på sunmøre i møre og romsdal levert mest som halvfabrikkat. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mia1 Svart 24.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2009 Takker hjertelig for hjelpen jeg har fått fra alle tre. Båten er nå forsikret. Da jeg kjøpte den fikk jeg opplyst at den var 21', så jeg må visst måle den. EH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.