------------- Startet 24.September.2009 Del på Facebook Startet 24.September.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19153614 Her er en veldig flott båt, noen som vet noe om båten? Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 Bavaria.Morten har en slik. Kom inn, Morten! (sendt direkte melding) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19153614 Her er en veldig flott båt, noen som vet noe om båten? Du vet vel endel om båten siden det er du som selger..... Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 Her er en veldig flott båt, noen som vet noe om båten? Du kan jo sjekke denne tråden. Oops du skal vist selge en... Jeg tror ikke denne tråden får et langt liv. Du kan jo prøve en annonse på markedet her inne. Lykke til med salget! Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 (redigert) Hva skal en si Tregt i markedet kanskje??? selge billigere da vet du Redigert 24.September.2009 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
småbåtentusiasten Svart 24.September.2009 Del på Facebook Svart 24.September.2009 Er det sant, Seglarboy? Synes du i tilfelle ikke dette er å misbruke folks velvilje og engasjement? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 legg på 50000 lapper og da får du en 30 sport. Ikke finn på og kjøp sånn båt den er for liten og bråker fælt med d4 motor. Gå en størrelse opp i fot og få deg d6 og dør til stikkabin. For den prisen kan du få min som garantert er bedere en den på nettet. Hilsen MORTEN Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Honduras Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Som man roper får man svar.... Herlig måte å gi tilbakemelding på Morten Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
SF Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Er det sant, Seglarboy?Synes du i tilfelle ikke dette er å misbruke folks velvilje og engasjement? Skal selge en _Bavaia 27 nå, 06 mod. godt utstyrt,kommer snart med annonse på finn... Kreativ markedsføring kaller vi vell dette Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Ribtjenester Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 (redigert) Herlig måte å gi tilbakemelding på Morten Det er jo sant, jeg har samme båt selv og har selv brukt 180båtlapper på og få båten brukanes. De problemene jeg nevner over er noe jeg må leve med inntill jeg har de neste 300 båtlapper for og kjøpe meg en 33 sport. elle 30 sport som da er litt billigere. Jeg kan ramse opp i fleng hvorfor båten min er bedre en den han selger. det er jo alltid noen her inne som ber om dokumentasjon på ting som blir sakt. Hilsen Morten Redigert 25.September.2009 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Thorlyn Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 (redigert) Hehe der tok du tyren ved horna Morten hadde heller kjøpt denne da: http://www.boatshop24.co.uk/MjM1OTJ+QU5DQT...a_27_Sport.html Kommer vel inn på en 780 og et år nyere Redigert 25.September.2009 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Ribtjenester Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 He he står i anonsen at det er god sitteplass til 6, litt usikker på hvordan bav 27 dette er da? Huff litt fæl her nå, men anonser bør jo ikke lyve. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
båtn2 Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Jeg støtter Morten, kjøp heller en 30 foter. Jeg har en selv og er veldig fornøyd med den. Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Bitteliten Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Ikke finn på og kjøp sånn båt den er for liten og bråker fælt med d4 motor. Er det noen av Bavariaene som ikke bråker fælt da? de leveres jo uten lydisolasjon fra fabrikken. Så med mindre man klisterer matter for noen titusen i motorrommet er det neppe bra. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 Er det noen av Bavariaene som ikke bråker fælt da? de leveres jo uten lydisolasjon fra fabrikken. Så med mindre man klisterer matter for noen titusen i motorrommet er det neppe bra. Ja min forrige og den jeg har nå Fordelen med å kjøpe samme båtmerket flere ganger er som å gifte seg flere ganger: Du vet hva du IKKE vil ha. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Windy37GM Svart 25.September.2009 Del på Facebook Svart 25.September.2009 (redigert) Eller en 32 uten D motorer :-) Nå er jo lydproblemet lett å gjøre noe med. Pakning rundt motorromsluka der den treffer dørker=underverker. mvh Bavaria32sport Redigert 25.September.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bavsport Svart 26.September.2009 Del på Facebook Svart 26.September.2009 Har hatt 30 Sport selv tidligere og er helt enig..Legg på litt å gå opp til 30 foteren.Da får du mye mer båt for pengene.. Forøvrig tåpelig måte å prøve å selge båten sin på Seglarboy.Du kunne i det minste vært ærlig på at det var din båt, istedenfor å dumme deg ut. Til EX. Grandezza 31 ; Er det du Atle? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 26.September.2009 Del på Facebook Svart 26.September.2009 hehe:) et litt ufint forsøk på å selge båten sin, endte opp i massive anbefalinger om å kjøpe størrelsen større, som er en langt bedre båt...hehe..:)fun..:) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 26.September.2009 Del på Facebook Svart 26.September.2009 Var det ikke slik at den nye bavariaen som kommer både er litt større og billigere enn hva 27 foteren var når den kom ? Da blir det vel vanskelig å kjøpe en 27 kontra en splitter ny til kansje samme pris ? eller ta jeg feil Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 26.September.2009 Del på Facebook Svart 26.September.2009 Kjøp Bavaria 30 sport ,en herlig båt . stor og komfortabel til å være 30 fot. Min ligger til salgs på finn Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
BårdK Svart 26.September.2009 Del på Facebook Svart 26.September.2009 Hvis det er riktig at trådstarter er selger er det ikke "litt sleipt", men usmakelig. Godt at trådstarter har få innlegg her, håper ikke det blir så mange flere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.