Jump to content

Bavaria 27 sport, er den lur å kjøpe?


-------------

Recommended Posts

legg på 50000 lapper og da får du en 30 sport.

Ikke finn på og kjøp sånn båt den er for liten og bråker fælt med d4 motor.

Gå en størrelse opp i fot og få deg d6 og dør til stikkabin.

For den prisen kan du få min som garantert er bedere en den på nettet.

Hilsen MORTEN :flag:

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Herlig måte å gi tilbakemelding på Morten :cool:

 

Det er jo sant, jeg har samme båt selv og har selv brukt 180båtlapper på og få båten brukanes.

De problemene jeg nevner over er noe jeg må leve med inntill jeg har de neste 300 båtlapper for og kjøpe meg en 33 sport. elle 30 sport som da er litt billigere.

Jeg kan ramse opp i fleng hvorfor båten min er bedre en den han selger. det er jo alltid noen her inne som ber om dokumentasjon på ting som blir sakt. :yesnod::yesnod:

 

Hilsen Morten

Redigert av Bavaria.Morten (see edit history)

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Er det noen av Bavariaene som ikke bråker fælt da? de leveres jo uten lydisolasjon fra fabrikken. Så med mindre man klisterer matter for noen titusen i motorrommet er det neppe bra.

 

Ja min forrige og den jeg har nå :yesnod: Fordelen med å kjøpe samme båtmerket flere ganger er som å gifte seg flere ganger: Du vet hva du IKKE vil ha. :lol:

Hilsen Ludde

 

Link to post
Share on other sites

Eller en 32 uten D motorer :-)

Nå er jo lydproblemet lett å gjøre noe med. Pakning rundt motorromsluka der den treffer dørker=underverker.

 

mvh

Bavaria32sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Har hatt 30 Sport selv tidligere og er helt enig..Legg på litt å gå opp til 30 foteren.Da får du mye mer båt for pengene..

 

Forøvrig tåpelig måte å prøve å selge båten sin på Seglarboy.Du kunne i det minste vært ærlig på at det var din båt, istedenfor å dumme deg ut.

 

Til EX. Grandezza 31 ; Er det du Atle? :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...