GeirV Svart 29.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Takker og bukker for info:-) Tror jeg satser på noe slikt! Sitér dette innlegget Link to post
maribaltic Svart 4.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2012 Hei er det noen som har noe kjennskap til hvor jeg kan få utført isblåsing på sørlandet? jeg bor i nærheten av lillesand. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 6.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2012 Gammel tråd dette her, men vil nevne at Skontorp ikke lengre driver med blåsing av båtskrog. Hadde en lang og trivelig samtale med ham i dag, da jeg er i beit for å få skrapet/blåst bunnen ren.. Men pr.dags dato er han uten blåseutstyr.. Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 6.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2012 (redigert) Sorry. Dobbelposting.... Redigert 6.Mars.2012 av Neros (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.