Suzuki Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 heisann trenger 2 avlastere på riggen til Jokeren. Men - hvilke avlaster kan demonteres så den kan poppes fast ? Kjøpte SPINLOCK, som selfølgelig er beregnet montert med skruer, og bare skruer. Skal den festes til rigg, fordres monteringsplater eller blindnagler. Jeg vil ikke ha noen av delene. Jeg vil simpelthen ta min nye riggetang og poppe avlasteren rett på masta, uten mer dikkedarier. Spm. blir da, hvilket merke ? ( og hvem har evt. dette på lager i oslo-området... ? ) Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Hulda Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Hulda har Rutgerson 750 poppet på masten. Quote Link to post
Suzuki Posted July 6, 2004 Author Share Posted July 6, 2004 Hulda har Rutgerson 750 poppet på masten. ante meg at det var svaret ja. Og de finnes på lager i.....Sverige ?? eller får sjekke med Swang i mårra... Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Recommended Posts