Lazyjack Startet 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2009 Jeg skal isolere motorrom oppunder dekk. Noen som vet om limet på disse selvklebende isolasjonsmattene gir god nok heft mot ubehandlet glassfiber? Å bruke kontaktlim vil vel fungere dårlig siden disse allerede er belagt med et limstoff? Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 (redigert) Rens godt med aceton så er det større mulighet at de vil de feste. Så ikke med en gang at det var ubehandlet glassfiber. Den er kanskje noe ruglete. Men prøv med en plate så ser du fort om den sitter etter en halv time. Har brukt det under motorluker, kan løsne om de må bøyes i stor vinkel, brukte aluminiums tape på kantene. På rette flater ser det ut til å gå greit. Redigert 1.Oktober.2009 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
index Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Dette limet er meget bra, sitter som støpt hos meg i alle fall! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hasla 26 Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Jeg limer dette og setter på enkelte syrefaste skruer med stor skiver i samme slengen bli pent også pluss en er sikker på att dette ikke ramler ta igjen. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Lazyjack Svart 1.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Takk for svar, da prøver vi disse platene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.