Spinnaker Startet 1.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2009 Ser at Kystvakta idag er ute med noe utsyr jeg ikke før har sett ibruk på den båten, og tankene går da i retning av at dette er noe utstyr som gir de mulighet til å se langt på sin jakt etter ulovlig hummerfiske? Det er en slags balong, og kan denne være utsyrt med kamera/radar? Eller er det kun en værballong de har oppe? Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
SeaRaymond Svart 1.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2009 Hadde du ikke stilt spørsmål med alternativer ville jeg umiddelbart tenkt en UFO!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 1.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2009 Ja, den så litt UFOaktig ut igrunn, og ikke direkte som en ballong. Lurer fælt på hva det kan være... Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Hansi Svart 1.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2009 De er nok på utkikk etter hummerteiner... kanskje ? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 1.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2009 Dette er den nye formen for kakebu for ulydige gaster. Spøk til side. Dette er nok en bevegelig blink for fly-øvelser dersom jeg ikke tar mye feil. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.